A könyv amit nem tudtam letenni


   Szerintem az az ember aki szeret olvasni járt már úgy ahogy én. Pontosabban úgy, hogy talált egy olyan könyvet amit nem tudott letenni, és amikor nem olvasta az járt a fejében, hogy mi lesz a könyv vége. 
 Nos az a könyv amit most a harmadik könyvajánlómon írni szeretnék, az pont ilyen, vagyis számomra ilyen volt amikor olvastam, és bármikor újra és újra kiolvasnám. Nem is húzom tovább az időt, ismerjétek meg az én őszi kedvencemet, Delia Ovenstől "Ahol a folyami rákok énekelnek "cmű könyvet.Nagyon sok helyen láttam már, és nagyon jókat is olvastam róla. Mivel nem volt alkalmam megvenni, inkább letöltöttem a tabletemre és ott olvastam el. 

 Már van lassan három hete, hogy elolvastam, de még mindig a könyv hatása alatt vagyok, és sokszor eszembe jut az egész tartalma és a benne rejlő dolgok. 
  A történet főhőse a lápvidéken sorsára hagyott kislány, Kya Clark, aki az évek során elszigeteltségében az önellátást meg kell tanulnia, s alig érintkezik a többi emberekkel.Az első szerelem azonban Kya életét is felforgatja: a közeli kisvárosban élő Tate megtanítja olvasni, és ő az, akivel a lány osztozni tud a természet és a költészet szeretetében is. Ám nem Tate az egyetlen, aki érdeklődik a különleges, magának való  fiatal leányzó iránt.  Egy rejtélyes gyilkosságot követően a helyi közösség felbolydul, és a gyanú hamarosan a mocsárban magányosan élő ,,Lápi Lányra" terelődik. Az Ahol a folyami rákok énekelnek egyszerre fordulatos krimi, érzékeny fejlődésregény, valamint a vadon és az emberi lélek lenyűgöző természetrajza. Ezek mellett megmutatja az olvasónak, hogy egy ember milyen fejlődéseken tud keresztül menni és hogy milyen a természetben élni úgy, hogy csakis a természetre számíthat...
 A kötetet harminckilenc nyelvre fordították le, s hosszú ideig vezette a New York Times listáját.  Néhány hónap alatt több mint kétmillió példány kelt el belőle, Reese Witherspoon pedig beválogatta könyvklubjának ajánlott olvasmányai közé, sőt: a színésznő produkciós cége filmet készít a történetből (amit én borzasztóan várok már).
 Nehéz nekem olyan könyvre találni ami ennyire betud férkőzni a szívembe, nem mondom, hogy nem volt már ilyen, már volt, de arról majd a későbbiekben mesélni fogok. Viszont ez a könyv annyira kellemes meglepetés volt nekem, maga a történet, maga az, ahogy egy mocsarat milyen szép jelzőkkel tudnak illetni. 
 Többet nem is szeretnék leírni a könyvről mert szerintem valami olyat kikotyognék róla ami az egész könyv varázsát lelőné, így inkább csak annyit mondok még, hogy OLVASD EL !!!
Pontozás:
Cím: 4,5 / 5 (nagyon titokzatos , és inkább csak a végén , vagy a könyv közepén ébred rá az olvasó, hogy miért pont ez a címe)
Borító: 5/5
Stílus: 5/5 -magával ragadó 
Cselekmény,izgalom: 5/5
Könyv hossza: 426 oldal, pont megfelelő
Kedvenc gondolat:
" Sose becsüld alá a szívet,
Olyan tettekre képes, amit az elme fel sem foghat..."
  A könyv minden könyvesboltban megtalálható, illetve ha te is inkább ebookon, vagy tableten szeretnéd elolvasni, írj instagrammon nekem egy üzenetet és elküldöm neked :).
Eddigi könyvajánlóim:

Puszi és ölelés

Megjegyzések