Első könyvem ebben az évben


  Remélem, hogy mindenkinek jól telt eddig a 2020-as éve. Nekem eddig nagyon jól és sajnos nem sajnos, de nagyon gyorsan is. Egy kicsit az elmúlt másfél hónapról: egyszerű megmagyarázni, mert az egész januári hónapot tanulással töltöttem . Nagyon kevés időm volt így is, így hát nem volt már arra is időm, hogy megfelelő minőségű tartalmat gyártsak Nektek. Azt meg egyáltalán nem akartam, hogy csak azért írjak valamit, hogy legyen valami, mert az nem én vagyok. Így hát úgy döntöttem , hogy a blogot és az instagrammot is kicsit hanyagolni fogom és koncentrálok a tanulásra.( de ezt már lehet tudjátok, mert ezt leírtam az instagram oldalamon)
A jövőről : mivel lejárt a vizsgaidőszak most már egy kicsit több időm lesz mindenre, bár munka mellett elég jól meg kell tervezzek mindent, hogy a szeretteimre, a blogra , az olvasásra elegendő időm legyen. Viszont azt megígérhetem, hogy több ilyen szünet nem lesz , ami a blogbejegyzéseket illeti. :)
 MOST :
Az elmúlt időben fantasztikus könyveket kaptam ajándékba, és mindet be szeretném Nektek mutatni. Nehezen döntöttem, hogy mégis melyikkel kezdjem, de végül döntöttem és választottam. Nem hiába kezdtem így a mai bejegyzést, mert a kiválasztott könyvem nem másról szól, mint a Most pillanatáról.

A MOST hatalma - Eckhart Tolle
Eckhart Tolle egy német származású kanadai író, előadó és spirituális tanító. Napjainkban a világ tíz legvagyonosabb önfejlesztőinek egyike. Van saját online TV-s csatornája, és üzleti vállalkozása is.
 A MOST hatalma:
Ez a könyv egyfajta szavakon túli hatalomról szól, és képes elvezetni minket egy - a gondolataink mögött lévő - jóval csöndesebb helyre, ahol megoldódnak gondolat teremtette problémáink, s felfedezzük, mit is jelent létrehozni egy szabadabb életet, illetve segít megélni a most pillanatát és elengedni a múltat. Segít megtudni az örök kérdésre a választ: hogyan legyek más, jobb. Olvasása közben az ember sok mindenre rájön: pl. arra, hogy lehet, amit eddig helyesnek gondolt, pont az, ami akadályozta őt a kiteljesedésben. Egy biztos: ha nem csak olvasod, de el is gondolkodsz rajta, egész másként fogod látni a dolgokat körülötted. Meg tanulod értékelni azt amid van és a jelenlegi pillanatot, még abban is segít hogy ha valami negatív dolog történik az életedben, hogyan dolgozd fel.
Mivel maga a könyv nem annyira hosszú (189 oldal) azt hittem, hogy hamar ki tudom olvasni, de rájöttem , hogy nem lehet. Pedig én nagyon hamar kitudok olvasni egy könyvet ha nagyon megtetszik, és ez ilyen. Ehhez képest pont egy hónapig olvastam. Viszont szerintem így volt a legjobb.
Kedvenc idézetek: 
 Hogyan tudod folyamatosan fenntartani a MOST-ban való jelenlétet ? Tedd szokásoddá , hogy  megkérdezed magadtól : Mi zajlik bennem ebben a pillanatban ?
 Azonnal megtalálod Istent, amint ráébredsz, hogy nem kell keresned őt.
 Akárhol is vagy, légy ott teljesen!
Pontozás :
Borító : 5/5
Cím : 5/5
Tanulság : a múlt elengedése, a jelen megélése.



 Mindenkinek szívből ajánlom ezt a könyvet !
puszi és ölelés

Megjegyzések