Könyvajánló #1

   Eddig mindig a filmeket vagy sorozatokat ajánlottam Nektek. Viszont a 2019-ben  felerősödött a könyvek és az olvasás iránti szeretetem. Régen,amikor gimis voltam, vagy még általánosban jártam nagyon meg kellett magamat erőltessem, hogy a kötelező olvasmányokból elolvassak legalább 1-2 oldalt. Most már magától jön minden. Megfogok egy könyvet és olvasok. Nem 1-2 oldalt, hanem többet és többet. Van amikor sírok rajta, van amikor hangosan nevetek,de épp ez a csodálatos benne.
   Valami újat szerettem volna hozni a blogra. Ezért arra gondoltam, hogy ettől a hónaptól kezdve minden hónapban lesz egy vagy esetleg több könyvajánló. Remélem örülni fogtok neki, úgy ahogy én is, hogy végre belevágtam.

   A legelső könyv amit ajánlani szeretnék MINDENKINEK, legyen az nő vagy férfi, gyerek vagy felnőtt. Tökmindegy. Mindenkinek el kellene olvasnia a Michelle Obama -Így lettem című könyvet. Gondolom nem kell senkinek se bemutatnom ezt a fantasztikus nőt, aki az Egyesült Államok egykori first ladyje volt. A könyv személyes, átütő erejű és inspiráló önéletrajz. Michelle eddigi életébe jelentős eredményeket ért el a saját erejéből,akaratán keresztül. Egy nagyon ikonikus és lenyűgöző személyt ismerhetünk meg olvasás közben.

Elmeséli az életét a gyerekkorától kezdve egészen addig amíg a férjének Barach Obamának le nem járt a mandátuma az elnöki székben. Elmeséli, hogy a lányai hogyan szoktak hozzá a hirtelen jött népszerűséghez. Mélyről jövő vallomásaiban és magukkal ragadó történetekben olvashatunk a szüleivel, testvérével és a férjével való kapcsolatairól. Közben bepillantást nyerhet az olvasó abba is, hogy milyen az élete egy first ladynek, hogy ő azt a nyolc évet hogyan élte meg. 
  Hogy miért pont ezt a könyvet ajánlom legelőször? Mert teljesen magával ragadott az egész. Az a bölcsesség, a feltétel nélküli szeretet, a kendőzetlen szókimondásnak köszönhetően egy mélyen érző nő életrajzát ismerhetjük meg. 
Olvasd el te is, hidd el, nem fogod megbánni !:)
u.i. a könyvet bármelyik könyvesboltban meg tudjátok venni (én az álomgyárban vettem), vagy online pdf-ben le tudod tölteni letölteni.
Puszik és ölelés

Megjegyzések