Márciusi könyvajánló

 
 
  Tudjátok mi a jó abban, hogy itthonról dolgozok? Az, hogy végre egy kicsit több időm van olvasni, és végre ki tudom olvasni egy olyan könyvet amire már nagyon kíváncsi voltam.
     Ákody Zsuzsa megtisztelt azzal, hogy az egyik könyvéből küldött nekem egy példánnyal, a Lélekrablóból.
Már a címe is kíváncsivá tett nagyon, hogy mégis ilyen titokzatos címmel mi lehet a történet.
Ahogy elkezdtem olvasni mar első oldaltól megtetszett és rájöttem, hogy ez is egy olyan könyv lesz, amit nem tudok majd letenni. Nagyon szpoilerezni nem szeretnék, így inkább a cselekményről annyit szeretnék elárulni, hogy a könyv 2 szálon, 2 személy különböző, de mégis hasonló hangulatú történetet mesél el az író.
Az egyik egy fiatal lány Kunigunda, aki iskolába jár, és színésznő szeretne lenni. A másik főszereplő egy Gyurka nevezetű srác, aki az édesanyjával és a "mamájával "besegít a falu tisztelesének.
Mind a két szereplő a saját útját járja és annyira izgalmas az egész, hogy amennyire különbözik, az életük annyira hasonlít is egyben. A könyvet, ahogy olvassuk, megismerkedünk még pár szereplővel, és el is veszítünk egy párat sajnos. Mindig, mindig akkor jön egy meglepetés, amikor nem számítunk rá.
Ez főleg igaz a végére. Az utolsó fejezetben már azt hittem, hogy szépen le lesz zárva a történet, úgy ahogy én elképzeltem, és hogy nem lesz már meglepetés. Ooo, dehogynem lett! Annyira meglepett a könyv vége, hogy az utolsó fejezetet többször is átolvastam, hogy tényleg bizonyosodjak meg róla hogy jól értelmeztem-e a dolgokat.

    Nem szeretnék a cselekményről többet mondani, de higgyétek el, hogy ezt a könyvet kár lenne bárkinek is kihagyni. Könnyen érthető a könyvben a megfogalmazások, így hamar "emészthető "és gyorsan olvasható.
Mindenkinek szívből ajánlom, és még egyszer ezen a cikken keresztül is meg szeretném köszönni Àkody Zsuzsának a könyvet és a kedves kis üzeneteket, amit a könyvben és könyv mellé írt nekem !
 PUSZI és ÖLELÉS

Megjegyzések