My story

     
      Ma egy személyes történettel jöttem nektek. Egy olyan történettel, ami velem mèg a tavaly nyáron történt... Nyáron amikor dolgoztam egy olyan dolog történt velem, ami néha mèg most is megtörténik. Mivel irodában dolgoztam, nem csak kint volt nagyon meleg, hanem bent is. Ezért inkább ventilátorral próbáltuk lehűteni a levegőt. Így történt, hogy a nagy nyári melegben úgy felfáztam, hogy mèg aludni se tudtam. Nem elég, hogy kb.öt percenként a pisilni kellett menjek, de a hasam is fájt, a hátfájásról pedig ne is beszéljünk inkább. A vesém nagyon fájt, nem tudtam se a hátamon se az oldalamon feküdni. Párnákkal pócóltam ki magamat a hőségben. Aztán, hogy jöttem helyre úgy egy szörnyű hét után ? 
    Nagyon sokat pihentem,aludtam.Sok folyadékot vittem be a szervezetembe, főleg tőzegáfonya teát, ezek mellett pedig gyógyszert szedtem.Hogy miért is osztom meg veletek a történetemet ? Segíteni szeretnék azoknak az embereknek, akik hasonló cipőben járnak mint én. Én sajnos későn vettem észre, hogy ennyire érzékeny a szervezetem, és higgyétek el, senkinek nem kívánom azt a borzalmas egy hetet. Azóta, sokkal jobban figyelek magamra, és ha észre veszem valamelyik tünetét a felázásnak azonnal iszok egy tőzegáfonya teát. Ha hiszitek, ha nem . Az a tea egy csodagyógyszer! Télen nagyon sokat teáztam,és legtöbbször tőzegáfonya teát ittam. Nem pont azért mert fel voltam fázva, hanem megfázás ellen is. Azt olvastam erről a teáról, hogy megfázás ellen is nagyon jó. Hát, tényleg nagyon jó volt ! Egész télen semmi problémám nem volt :). 


    Nem tudom eléggé kihangsúlyozni, hogy mennyire fontos az, hogy oda figyeljünk saját egészségünkre. Ezért írtam le ezt, hogy főleg nőknek, fiatal lányoknak segítsek, és hogy tanuljanak az én bajomból. 
Mert mi nők, fogjunk össze, és segítsünk egymásnak ! 
Remélem tudtam ezzel a személyes történettel segíteni valakinek .
PUSZI ÉS ÖLELÉS

Megjegyzések