Sorozatok, amiket szeretek



  Mindig is szerettem a sorozatokat. Főleg egyetemi éveim alatt szerettem meg. Nagyon sok fajta sorozatot néztem, legyen az orvosi téma, vagy krimi , akár vígjáték. Arra gondoltam, hogy ajánlok nektek egy pár olyan sorozatot amit én tényleg nagyon szerettem és akármikor meg tudom nézni őket, újra és újra.


1.Castle

Szerintem a legtöbb ember ismeri Richard Castle-t. Aki a sorozatban krimi íróként kezdi , aztán ahogy az idő telik, tanácsadóként dolgozik Kate Backet mellett a kapitányságon. Aki szereti a humoros és egyben komoly sorozatot aminek még mondanivalója is van néha egy-egy részben , annak nagyon ajánlom.


2. The Big Bang Theory (Agymenők)

Nagyon sokáig nem szerettem ezt a sorozatot, mert mindenkitől csak azt hallottam, hogy ez matematikusoknak, fizikusoknak, kockáknak ajánlott. Mert csak ők értenék meg a "kockás "poénokat benne. Aztán, igazán már nem is emlékszem, hogy mi okból kezdtem el nézni , de nagyon rá kattantam. Tele van viccekkel, humoros helyzetekkel, izgalmas , meglepő történésekkel. Ja, és igaz, hogy fizikusokról szól, de egyáltalán nem zavaróak benne a "fizikus poénok".
Az Agymenőket még most is nézem , mivel újabb évad jött ki a tavaly, és ha csak egy kicsit kikapcsolódni szeretnék 20 perce, akkor csak bekapcsolom és egy jót nevetek Sheldon poénjain.

3. Revenge (Bosszú)


Ahhoz képest, hogy már nem új sorozatról beszélünk és sokan azt hiszik, hogy inkább szappanopera, egyáltalán nem az . Tény, hogy inkább csajoknak ajánlott, viszont egy nagyon izgalmas drámaias történetről van szó benne.Emilynek hívják a főszereplőt aki ki szeretné deríteni, hogy gyerekkorában igazából mi is történt az édesapjával. Az igazság kiderítése miatt olyanokra is képes, amire ő maga nem is számít. Ez a sorozat 4 évadból áll, és én már többször is megnéztem elejétől a végéig. Ha szereted a drámai pillanatokat, fordulópontokat, váratlan meglepetéseket akkor nézd meg a sorozatot. 

4. Modern Family (Modern Család)

Nekem ez úgymond "friss "sorozat. Mivel kb.2-3 hete nézzük közösen a párommal. Nagyon sok ehhez hasonló sorozatot láttam már, de ennyit egyiken se röhögtem mint ezen. Húsz percesek a részek, és nagyon sok évada van. Három családról szól, és mindegyiknek meg van a saját bajuk, saját boldogságuk, viszont összességében is egy családot alkotnak. Minden része tele van nagyon sok viccel, nagyon sok bénázással, ami miatt én már oda fajultam, hogy papírzsepit kell használjak a nézése közben mert sírok a poénoktól.

    Persze, ezeken a sorozatokon kívül is még nagyon sok félét nézem. Ha az összes kedvencemet el szeretném nektek mondani, akkor nem lenne elég a blogom felülete ahhoz, hogy mindegyikről meséljek egy kicsit. Viszont, még röviden egy tippet szeretnék nektek mondani. Régen én mindig csak magyarul néztem a sorozatokat, aztán elkezdtem angolul magyar felirattal. Aki szeretne angolul tanulni, vagy fejleszteni magát annak ajánlom azt, hogy felirattal nézze őket. Nekem nagyon segítette az angol tudásomat.
                                                    PUSZI ÉS ÖLELÉS


Megjegyzések