Top 4 podcast




Mivel egyre jobban nő a podcastok népszerűsége már Magyarországon is, úgy gondoltam, hogy én megmutatom Nektek, hogy én kiket szoktam hallgatni akár utazás, főzés vagy takarítás közben .Még mielőtt belekezdenék a felsorolásban és elmondanám, hogy kit miért hallgatok, annyit el kell mondjak, hogy egytől egyig mindegyiket spotify-on hallgatom. 

1.The Ikonns


A podcastnak két házigazdája van, Alex és Mimi Ikonn. Ők fegy családot alkotnak mivel férj és feleségről van szó. Angliában élnek és van mind a kettőjüknek egy youtube csatornájuk . A podcastjuk témája az álmok megvalósítása. Hogyan érje el az ember az álmát, és ha eléri azt hogyan kezelje hogyan gyarapítsa tovább. Betekinthetünk a vállalkozói életbe is, illetve elmesélik a tapasztalataikat, hogy ők hogy élik meg azt, hogy szülők lettek, hogyan oldják meg a nehéz helyzeteket az életükben. Angolul van a podcast, viszont nagyon érthetően beszélnek benne, így könnyen érthető is az emberek számára.

Elérhetőségek:
Podcasthttps://open.spotify.com/show/1p0ugV0BK2Ib55iyHw7JYk?si=iT_JQV5_ROuXrNpGswIAHw
Youtube:
Instagram:

2. Fatimapanka

Szerintem őt nem kell már senkinek se bemutassak, volt már róla szó a blogon, csak akkor épp a kedvenc youtubereim közzé soroltam őt. Amennyire szuperek a videói, annyira szuperek a podcast részei is. Aki esetleg még nem ismeri, elmesélem nektek hogy kicsoda is. Fati, egy youtuber, vállalkozó, vegán életmódot folytató kismama. Nagyon sokféle témát vázol fel. Mint például az influencerség, a vegán életmód, külföldi költözés, pozitív testkép, és még sorolhatnám...
Elérhetőségek:
Podcast: https://open.spotify.com/show/1AC87a5vO8S7tXLvxpLrsm?si=FA4eM481RouySUO_FanG6g

3. Párnacsata

 Nos, ennek a podcastnak három csodás nő a tulajdonosa: Júlia Inzsöl (Heyjulie), László Viktória, Gergely-Hevesi Barbara.Júliáról is már volt szó a blogon, mivel ő neki is van egy youtube csatornája, és az egyik nagy kedvencem. Vikit instán követem és nagyon jó tartalmai vannak, Barbit pedig azért szeretem mert a podcastból kiderült, hogy nagyon sok dologban egyetértünk, és van olyan pillanat, amikor olyan, mintha saját magamat hallgatnám.  Ők is rengeteg fajta témát dolgoznak fel : időmenedzsment, felnőtt barátság, párkeresés, karierr, nőgyógyászat, pszichológia. 

Elérhetőségek:
Podcast: https://open.spotify.com/show/2h0SbWaILfSu25kRVyaVdb?si=CvsRD-YdRx2QezRmD0a6Ag
Instagrammok:
4. Lapozz a 99-re !
Régen amennyire nem szerettem olvasni most annyira szeretek.Ez a podcast könyvekről szól. Szabados Ági hétről hétre fantasztikus tartalmakat gyárt amik a könyvek mögötti történetekről , különböző könyvekről szól, minden olyan embernek akik szeretnek olvasni.
Podcast: https://open.spotify.com/show/0hR6hB8fjrtArwgQWJmBQW?si=1p_XM3O2SjOjqC5zJpk23g

Remélem ti is annyira fogjátok hallgatni és szereti őket, mint én!
PUSZI ÉS ÖLELÉS

Megjegyzések