A júniust egy kis thrillerrel kezdtem




    A krimik és a thrilllerek mindig is közel álltak a szívemhez legalább is eddig filmekben, sorozatokban nagyon. Kapásból fel tudnék sorolni legalább 5 olyan filmet és sorozatot ami krimi vagy triller és mai napig bármikor meg tudnám őket nézni bármennyiszer. 
Könyvek terén eddig inkább pszichológiai és életmód témájú könyveket olvastam és mivel az olvasás egyre meghatározóbb szerepet tölt be az életemben úgy gondoltam, hogy végre adok egy esélyt egy thriller könyvnek. 

A Víz mélyén című könyvről már nagyon sok mindent hallottam és eléggé megosztó véleményeket olvastam róla, viszont úgy voltam vele, hogy mivel a thriller filmeket szeretem, a könyvben sem fogok csalódni. Ugyanaz az író írta mint aki Lány a vonaton-t. Elsőnek ez tetszett meg, mivel  a Lány a vonaton filmet láttam és tetszett, viszont a könyv még egyenlőre a listámon várja hogy elolvassam. 

Na de visszatérve a Víz mélyén című könyvre: 
  Az egész úgy kezdődik, hogy  a várost átszelő folyóból holtan húznak ki egy fiatal nőt. Néhány hónappal korábban pedig ugyan ezen a helyen egy fiatal lányt találnak. Sok sok évvel ezelőtt pedig nagyon sok nő és lány lelte halálát ugyanitt és ugyanígy. Viszont a két friss tragédia régen eltemetett titkokat bolygat meg a sötét vizeken. Az utolsó áldozat egy édesanya, aki a 15 éves lányat hagyta magára és szegény lánynak szembe kell néznie azzal, hogy az eddig ismeretlen nagynényje lesz a gondviselője. A nagynéninek se jó ez a helyzet, mert csak kényszerből ment vissza arra a helyre, ahonnan régebben elmenekült és ha rajta állt volna akkor soha nem tért volna vissza.
   A regény több szálon fút, rövid fejezetekkel és minden fejezet más szereplő szemszögéből olvasható. 
A nyelvezete könnyű és érthető és a rövid fejezetknek köszönhetően hamar kiolvasható. Maga a cselekmény lassan bontakozik ki, oda kell figyelni arra, hogy most kinek a szemszögéből melyik évben lévő cselekményt olvashatjuk. Viszont mindig akkor történik valami izgalmas a történetben amikor egyáltalán nem számítanál rá, és a könyv utolsó fejezete pedig felteszi az i-re a pontot, mert ott aztán olyanok történnek amire maga az olvasó nem számít igy a könyv végén.

   Összességében jó kis könyv volt és számomra elég sok meglepetést okozott. Minden olyan embernek ajánlom a figyelmébe akik hozzám hasonlóan szereti az ilyen témájú filmeket vagy könyveket, mert szerintem azoknak is ugyan olyan jó véleményük lesz a könyvről mint nekem.
A könyvről amit tudni kell:
Oldalszám : 367 (pont egy ilyen regénynek megfelelő, nincs elhúzva a történet és nincs is összesűrítve)
Cselekmény pontozása: 5/5
Kiadó: 21.Századi Kiadó
Kiadó éve: 2017
Szerzője: Paula Hawkins
Elérhető
- vagy ha te is ebookon szeretnéd olvasni, akkor írj rám Instagtammon és szívesen elküldöm Neked. :)
                

Jó olvasást kívánok neked !
PUSZI ÉS ÖLELÉS

Megjegyzések