Miért olvass Agatha Christie regényt?


     Régebben annyira szerettem volna szeretni olvasni, de valahogy, soha nem találtam olyan könyvet, amit teljes mértékben le tudott volna foglalni. Aztán az egyetem első félévében nagyon sok szakmai cikket kellett elolvassunk, így szerettem bele a pszichológiába. Na de most nem pont erről szeretnék beszélni, hanem az utamról, amit addig bejártam, hogy Agatha könyveket kezdtem olvasni.

Az íróról nagyon sok jót hallottam már, hogy milyen jó regényei vannak, de mindig csak toltam magam előtt, hogy majd elolvasom, majd később, majd a következő pszichológiai könyv után. Aztán egyszer csak rászántam magam, és nem túlzok…letehetetlen volt számomra! Persze előtte a párom véleményét is kikértem, hogy mégis a rengeteg könyv közül, melyikkel kezdjem az Agatha iránti szeretetemet. Egyértelműen azt mondta, hogy a Tíz kicsi négert-t olvassam el legelőször.
Rá hallgattam, és milyen jól tettem! Faltam a könyvet! Annyi mindent adott nekem a regény cselekménye, az egész történet, a sok apró meglepetés, a nyomozás. Elhatároztam, hogy az írónő összes regényét el fogom olvasni.
Másodiknak a Gyilkosság az Orient Expressen című könyvet olvastam el. Ez még nagyon friss emlék számomra, mivel nem is olyan rég fejeztem be. Sajnos, ezt nem tudtam huszonnégy órán belül befejezni mert nem volt elegendő időm. Viszont így, hogy kicsit lassabban haladtam vele, még nagyobb meglepetést volt számomra a regény vége.

A következő kiszemeltem pedig a Sittafordi rejtély című kötete.

Miért olvass te is Agatha Christie regényeket?
Elmondom Neked!

-nagyon olvasmányos
-egyszerű, érthető megfogalmazás
-teljesen más világba csöppensz bele olvasás közben
-annyira letudja kötni a figyelmed, hogy néha azt sem hallod meg, hogy szóltak hozzád
-a könyv közepén azt veszed észre, hogy olvasás közben már te is nyomozó lettél, és próbálod kitalálni, hogy ki a rossz ember, ki a gyilkos a regényben
-a szókincsed nagyon tud vele fejlődni, mivel az író inkább picit a régimódibb szavakat is használ a regényében, így számodra új szavakat is tanulhatsz.
-angolul is olvashatod, úgy is nagyon érthető
-letehetetlen regények
-miután kiolvastad, napokig gondolkodsz még mindig a cselekményen
-72 darab könyvből válogathatsz kedvedre
-mindenkinek azt ajánlod, hogy olvasson ő is ilyen regényeket
Pont úgy csinálsz szinte, mint én most, szívből tovább ajánlod, hogy vele örömet tudj okozni az embereknek!:)




Kellemes olvasást kívánok!:)

 

Megjegyzések